Böcker,böcker och böcker

Ni som känner mig vet att jag är en obotlig bokmal. Jag bloggar om mitt läsande och handarbetande på Min Hylla. Jag tänkte att jag skulle samla

mina ”kristna” boktips här. Inte för att jag vet riktigt vad det är…

Kristen teologisk facklitteratur av olika slag förstås men också skönlitteratur med mer eller mindre     kristet innehåll – eller som på något sätt talat till mig som kristen. Ja, ni förstår säkert vad jag menar.

Jag tänkte börja med att lägga in de böcker som jag läst och skrivit om på annat håll och sen ska jag försöka fylla på allt eftersom.

Betygssystemet som jag använder är enkelt

 BETYG: 1:Bör inte läsas, 2:Läsbar men inte bra, 3: Helt OK, 4: Bra och Läsvärd,                       5: Fantastisk! Måste läsas!

Kommentera

